خانه / آلو / فروش آلو بخارا در شیراز قیمت عمده

فروش آلو بخارا در شیراز قیمت عمده

فروش آلو بخارا در شیراز از جمله جذاب ترین گزینه های تجارت عمده در بازار آجیل و خشکبار است. می توانید برای خرید آلو بخارا خورشتی با کیفیت بسیار خوب و در بسته بندی های 500 گرمی، 1 کیلوگرمی، کارتن 5 کیلوگرمی، کارتن 10 کیلوگرمی و یا کارتن 30 کیلوگرمی و همچنین به صورت فله و داخل گونی نخی در محل کارگاه های تولید خشکبار اقدام به ثبت سفارش با قیمت عمده کنید.

فروش آلو بخارا که طعم شیرینی دارد در بسیاری از شهرهای ایران اولین جایگاه در میان انواع آلو خشک خورشتی را دارد. آلو بخارا را با پوست و بدون پوست خشک می کنند که مناسب بازاراهای کشورهای دیگر نیز می باشد. یکی از انواع آلو بخارا که با پوست خشک می شود به آلو مجارستانی نیز شهرت دارد که حتی هسته گیری نیز می شود. این آلو در کشور صربستان به صورت عمده و در فصل تابستان فراوری می شود.

قیمت آلو بخارا

فروش آلو بخارا در شیراز طرفدار بسیاری دارد چرا که غذاهای سنتی بسیاری مانند فسنجان و قیمه بادنجان و … با چاشنی آلو خورشتی طبخ می شود. طعم شیرین آلو بخارا خورشتی موجب طعم لذیذی در خورشت های ایرانی در هر جای دنیاست. بعنوان مثال جالب است بدانید ایرانیان زیادی مقیم استرالیا هستند که متقاضی انواع آلو بخارا خورشتی دودی و طلایی ایران هستند. قیمت آلو بخارا در سایر کشورها نیز از طریق پخش های قوی مواد غذایی به صورت بازه های دو تا سه ماهه خرید شده و ارسال می شود. آلو خورشتی آفتابی و خورشتی بدون پوست دو نوع از آلوهای پر فروش در رستوران ها و غذاخوری های ایران و سایر کشورهاست.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید آلو خرو

خرید عمده آلو خورشتی شهر خرو علیا

آلو خورشتی از جمله مشهورترین محصولات میوه شهر خرو علیا می باشد. این آلو هر …

بازار آلو ایران