خانه / آلو خشک / تولید و فروش آلو خشک بخارایی دستچین

تولید و فروش آلو خشک بخارایی دستچین

آلو بخارایی از نژادهای آلویی است که در فصل تابستان میوه می دهد و قابل عرضه به صورت تازه و فراورده می باشد؛ اگرچه که بیشترین مصرف آن برای تهیه آلو خشک پوست گیری شده خورشتی دستچین است.فروش آلو خشک دستچین و سورت شده به انتخاب شما قابل تأمین شده است.

 آلو بخارا نیشابور در تهران

این لحظه آلو بخارا نیشابور در تهران و شهرستان های دیگر به میزان درستی توزیع شده است. مشتریان و خشکبارکاران تمایمی شهرهای ایران از انواع آلو خشک نیشابور خریداری کرده اند.

تولید آلو خشک بخارایی دارای مراحل پوست گیری، خشک کنی، پوشش دهی و … می باشد. اگر به صورت دستگاهی و بدون افزودنی تولید گردد به دلیل برشتگی گوشت میوه که پوست هم ندارد، رنگ تیره ای به خود می گیرد. اگر در معرض اکسید سولفید قرار گیرد پوشش طلایی زیبایی پیدا می کند که استاندارد ملی ایران در خصوص تولید آلو خشک به صورت گوگردی تا حد 2000 ppm تولیدکننده را مجاز به بهره برداری می کند.

البته باید توجه داشت که مهمترین زمان به هنگام کود دهی و سمپاشی درخت است که موجب تغییر ماهیت میوه و افزایش معیارهای کیفی غیر متعارف در محصول مانند نیترات می گردد.

پس از تولید انبوه آلو، برای سفارشات مشتریان قابلیت سورتینگ، دم گیری و گریدسازی یا همان دستچین کردن محصول وجود دارد.

آخرین قیمت آلو بخارا خورشتی و آجیلی

فروش آلو خشک

قابل تحقیق است که آحرین قیمت آلو بخارا خورشتی و آجیلی در شهرستان محل زندگی شما چند است. آخرین قیمت ها همیشه در آخرین لحظات معامله تعیین شده اند. زمانی که شما ده تن آلو خشک خورشتی نیاز به خرید دارید، بهترین زمان ممکن برای خرید آلو خشک مد نظرتان می تواند بهترین کیفیت را به ارمغان آورد.

فروش آلو خورشتی به دلیل غذاها و خورشتی های سنتی ایرانی بسیار تیراژ بالایی دارد. کافی است شما حداقل دویست کیلوگرم آلو خورشتی را خریداری کنید و در شهرستان خود داخل مغازه بچینید.

عایدی آن چه خواهد بود؟! قطعاً سودآوری و ایجاد ارزش افزوده برای فروشنده و تأمین و تضمین سلامت مصرف کننده و یک غذای خوشمزه ایرانی در سفره مهیا شده است.

 

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید آلو بخارا

قیمت خرید عمده آلو بخارا خشک دستچین

کشاورزان هر ساله آلو بخارا خشک را در شهرهای ایران و به صورت عمده تولید …

بازار آلو ایران