خانه / آلو خشک / قیمت فروش آلو زرد خشک دودی

قیمت فروش آلو زرد خشک دودی

آلو زرد خشک از جمله آلوهای محبوب ایران است که برای بسیاری از مردم کشور نام آشنا و لذیذ است. آلو خشک زرد با نام هایی چون آلو بخارایی یا به قول کشاورزان آلو بخاری شناخته می شود. قیمت فروش آلو زرد خشک شده توسط کشاورزان که به آلو دودی بیشتر نام می برند به صورت عمده کاری و ارزان تر از همه جا عرضه می شود.

انواع آلو زرد

آلو زرد گلدن دراپ یا همان قطره طلا بیشترین تولید در بین ارقام آلو زرد ایران را داراست. کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس عمده ترین خریداران واریته آلو قطره طلا ایران هستند. البته از انواع آلو زرد برای تهیه آلو خشک که مناسب مصارف خورشتی و آجیلی است نیز استفاده می شود. از آنجا که استاندارد ملی ایران در تهیه و فراروری آلو خشک میزان ۲۰۰۰ ppm اکسید گوگرد بر روی پوشش آلو را مجاز می داند، در ایران این آلو را با نام آلو بخارا دودی می شناسند.

سایر ارقام شناخته شده آلو زرد با نام های مشابه زیر شناخته می شوند:

  • آلو زرد تخم مرغی golden egg
  • آلو طلایی
  • آلو شمس
  • آلو شوقانی
  • آلو برقانی طلایی
  • آلو جنگلی

قیمت آلو تازه زرد

فروش آلو زرد

قیمت آلو تازه زرد در فصل برداشت پایه قیمت تأمین انواع آلو دیگر را نیز تعیین می کند. البته که همواره نوبرانه آلو بسیار قیمت بالایی دارد، اما در نظر داشته باشید که پس از برداشت حجم چند صد برابری آلو های دیگر مناطق قیمت آلو زرد تازه به شدت افت می کند.

بنابراین توصیه می شود برای عمده کاری خرید آلو زرد تازه به هیچ وجه شتاب نکنید و صبر کنید تا بازار از هیجان بیافتد.

اما قیمت آلو زرد خورشتی می توان گفت بی ارتباط به قیمت آلو تازه اول فصل نیست. قیمت فروش آلو زرد خشک دود خورده برای صادرات به سایر کشورها و همچنین استان های پر جمعیت تولید می شود.

قیمت آلو زرد خشک به عوامل بسیار گسترده ای بستگی دارد. این قیمت گذاری را می توان در عمده عوامل زیر به صورت کلی نام برد:

  1. خرید آلو تازه از روی درخت یا اصطلاحاً ترکاری آلو
  2. هزینه تولید آلو خشک و پرداخت دستمزد پوست کن های آلو خورشتی
  3. هزینه زیر سورتنیگ آلو خشک
  4. هزینه بسته بندی آلو خشک
  5. حاشیه سود مورد نیاز کارگاه تولیدی جهت بقا
  6. سهم فروش نمایندگی فروش آلو خشک

قیمت آلو خشک در بازار 1400 ایران و جهان

در سال 1400 هچری شمسی و با رکود بازار های مواد غذایی تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان، تجارت مواد غذایی نقش حیاتی به خود گرفته است. با نزدیک شدن به زمستان سال 1400 انتظار کشش قیمتی در بازار خشکبار تحت تأثیر بازار شب عید و عمومی شدن جمع های از دست رفته می رود. در این خصوص قیمت الو خشک در بازار 1400 نیز قطعاً رو به افزایش خواهد داشت و همچنان کسب و کار خرید و فروش آلو خشک در این سال سودمند خواهد بود.

قیمت آلو بخارا دودی تابع فصل خریدار است. چرا که با شروع فصل شکوفه دهی آلو به هنگام اوایل بهار امکان سرمازدگی و افت بار و همچنین پس از آن نیز احتمال باد و طوفان را که سپری کند و از شر آفات نیز در امان باشد، حجم تولیدی آلو تازه را باید به آلو خشک تبدیل کرد که این پروسه برای هر آلو به میزان عیار مشخصی است. و در این بین آلو بخارا خشک به خاطر عیار فراوری و طعم بهتر آن به نسبت سایر آلو ها پرفروش تر شده است.

قیمت فروش آلو زرد خشک شده خورشتی در سایر کشورهای آسیا میانه از قیمت انواع آلو خشک مرغوب مناسب بازار داخل بعضاً پایین تر است.

شما می توانید در هر زمان از سال که نیاز به خرید عمده آلو زرد خشک بخارایی داشتید با شرکت پارس فراور ارتباط تلفنی برقرار کنید و با مشاوره رایگان آلو خشک مد نظر خود را با بهترین و رقابتی ترین قیمت آلو خشک در بازار تهیه فرمایید.

فروش آلو زرد

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید آلو بخارا

قیمت خرید عمده آلو بخارا خشک دستچین

کشاورزان هر ساله آلو بخارا خشک را در شهرهای ایران و به صورت عمده تولید …

بازار آلو ایران