خانه / آلو / خرید عمده آلو خورشتی شهر خرو علیا

خرید عمده آلو خورشتی شهر خرو علیا

آلو خورشتی از جمله مشهورترین محصولات میوه شهر خرو علیا می باشد. این آلو هر ساله توسط بازرگانان بازار میوه ایران به صورت عمده خرید می شود. خرید عمده آلو خورشتی پارس فراور که کارگاه تولیدی در شهر خرو احداث کرده است رقابتی ترین قیمت است و سرمایه های اصلی این موضوع کشاورزان طرف قرارداد هستند.

 بیشترین فروش عمده آلو بخارا خورشتی

فروش عمده آلو بخارا خورشتی در بهترین تیراژ هر ساله متعلق به شرکت پارس فراور است. مشتریان این شرکت از کیفیت آلو خشک و همچنین نوع بسته بندی رضایت کامل دارند. هر ساله با شروع فصل تابستان آلو خورشتی در استان های سه گانه خراسان دست مایه کشاورزان را به بازارهای میوه و تره بار و خشکبار عرضه می کند. یکی از شهرهای قدیمی در زمینه تولید آلو خورشتی شهر خرو علیا است. این شهر بیشترین تولید آلو خشک خورشتی را هر ساله به بازارهای سایر شهرها و کشورها عرضه می کند.

خرید آلو خورشتی به صورت مستقیم از شهرهایی مانند خرو برای کسی که در تهران کسب و کار خشکبار دارد شاید کمی سخت باشد؛ اما امروزه با گسترش ابزارهای تجارت بازرگانی هایی محصولات این شهرها را برای سایر خریداران مهیا می کنند.

قیمت آلو خورشتی در تهران و شهرستان ها

خرید عمده آلو خورشتی

شما می توانید قیمت آلو خورشتی در تهران و شهرستان ها را برای انواع مختلفی از مصرف و تولیدی ها داشته باشید. بهترین کیفیت آلو خورشتی در تهران و شهرستان شما توسط کارشناسان فروش و بازرگانی شرکت پارس فراور مطالعه شده تجربه شده و معامله شده است.

بهترین مشاوره در هر حوزه فعالان اقتصادی آن حوزه هستند. خرید عمده آلو خورشتی نیز در شهرستان شما جهت یک کسب و کار در حوزه خشکبار است.

از قدیم فروش آلو خشک بخارا که از مناطق قدیم تاریخ کهن ایران بزرگ بوده است در سراسر دنیا رواج داشته است. نژاد زرد امروزه شامل کشورهای پاکستان و هندوستان به خوبی با انواع آلو خشک بخارایی آشناییت دارند.

همچنین قیمت آلو بخارا آفتابی در بازار داخلی برای خرید و فروش آلو خشک بسیار مناسب و جای کار و فعالیت بیشتر نیز دارد. بعنوان مثال قیمت آلو بخارا در شیراز در سال 1399 حوالی کیلویی 42 هزار الی 58 هزار تومان در انواع مختلف معامله شد.

خرید عمده آلو خورشتی

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید آلو شابلون

خرید آلو شابلون کالیفرنیا خشک

آیا میدانید خرید آلو شابلون کالیفرنیا خشک در چه فصل از سال و با چه …

بازار آلو ایران