خانه / آلو خشک / خرید آلو خشک بخارایی خورشتی نیشابور

خرید آلو خشک بخارایی خورشتی نیشابور

آلو خشک خورشتی هر ساله یکی از پر فروش ترین خشکبارهای تولید ایران است. با توجه به حجم عمده تولید این محصول که به گفته بسیاری از بزرگان تجارت آلو پر سود است، خرید آلو بخارایی نیشابور در فصلی مناسب و با قیمتی مناسب برگی برنده خواهد بود.

 قیمت آلو رسمی نیشابور

آلو بخارایی نیشابور را همه خشکبار فروشان خریدار هستند و حاضرند حتی در حجم کم و به صورت عمده آن را کار کنند. قیمت آلو رسمی نیشابور که به خاطر صادرات آن با این نام شناخته می شود را باید از عمده کاران شرکت پارس فراور استعلام نمود.

شرکت پارس فراور هلدینگ بزرگ میوه جات صنعتی ایران است که بسیاری از مشتریان این شرکت در حال حاضر در حال صادرات آلو بخارا به کشورهای مختلف دنیا می باشند.

قیمت آلو بخارا درجه یک در تهران

خرید آلو خشک

هر ساله از اواخر تابستان فراوری آلو خشک خورشتی با انواع آلوهای چیده شده و پوست گیری شده آغاز می شود و تا سال بعد نیز به فروش با قیمت مناسب ادامه می دهد. قیمت آلو بخارا درجه یک در تهران و شهرستان های ایران با حاشیه سود بسیار مناسبی عرضه می شود.

بسیاری از خشکبارکاران ایرانی از آلو بخارا پارس فراور استفاده می نمایند. انواع آلو بخارا و آلو آفتابی این شرکت با تیراژ 500.000 تنی در سال قابل تأمین است.

نیشابور شهرستانی است که به خاطر موقعیت دشتی که پای کوه بینالود دارد خوش آب و هوا و خوش اقلیم می باشد. از این باب بسیاری از انواع میوه های درختی مانند آلو بخارایی سیاه در حجم عمده برداشت می شود. این آلو به خاطر عیار فراوری بسیار خوبی که دارد کمتر برای عرضه به بازار تازه خوری میوه و تره بار استفاده می شود و برای تهیه و تولید خشکبار بسیار استفاده می شود.

خرید آلو خشک

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

انواع آلو خشک

صادرات آلو خشک طلایی بخارا به هند

آلو خشک بخارا به صورت کارگاهی و در شرایط کاملاً بهداشتی به شیوه های آفتابی …

بازار آلو ایران