خانه / آلو بخارا / قیمت خرید عمده آلو بخارا خشک دستچین

قیمت خرید عمده آلو بخارا خشک دستچین

کشاورزان هر ساله آلو بخارا خشک را در شهرهای ایران و به صورت عمده تولید و برای عرضه فراورده آلو خشک آماده می کنند. خرید عمده آلو بخارا نیز با قیمت ویژه برای عمده کاران در نظر گرفته می شود.

 قیمت آلو خشک برقانی و بخارایی

من به شما دو نوع بهترین انواع آلو ایران را معرفی می کنم.

من سال هاست در حوزه تولید انواع آلو خشک فعالیت کرده ام و می دانم بهترین و پر فروش ترین آلو خشک در ایران چیست. آلو خورشتی دستچین و خشک بدون کسر کار بهترین انتخاب یک خشکبار کار است.

حال که این فرصت پیش آمده است و در خدمت شما هستم، آلو بخارا و آلو برقانی سیاه را بهترین و پر استقبال ترین انواع آلو خشک در ایران شناختم. من مصطفی رشیدی هستم و شما من را به خوبی می شناسید. من از سال 1392 در حوزه تولید آلو خشک شروع به کار کردم و پس از انجام معاملات کوچک اما با صداقت در این حوزه توانستم شرکت پارس فراور را تأسیس نمایم.

حال پس از گذشت تقریبی 8 سال از فعالیت شرکت ما در حوزه میوه جات صنعتی شرکت پارس فراور به برند آلو خشک ایران تبدیل شده است.

شما می توانید در همین لحظه اقدام به خرید آلو خشک خورشتی نمایید و در بسیاری از معاملات خرید آلو خشک مشتریان شرکت پارس فراور کیفیت را رقابتی و قیمت را بهترین قیمت عمده کاری این حوزه قرار داده است.

من از ابتدا از فروش های کوچک لذتی نمی بردم، اما از کوچکترین فروش ها نیز فرصت های امروز را ساختم. خرید آلو بخارا در ابتدا برای من کمی سخت بود. چون شناخت کافی از انواع آلو خشک نداشتم.

اما با پا گذاشتن در شهریور ماه اولین سال فعالیتم در حوزه آلو خشک، انواع آلو را از واریته درخت آلو تا نحوه تولید و فروش از تمامی نکات ریز و خم و چم کار آموختم.

قیمت آلو بخارا درجه یک خورشتی پارس فراور در سال 1399

خرید عمده آلو

در سال 1399 فرصت های تجاری بسیاری برای فروش عمده آلو بخارا خورشتی در شرکت پارس فراور پیش آمد که به لطف پروردگار محقق شد و ویترین افتخارات شرکت پارس فراور را مزین کرد. قیمت آلو بخارا درجه یک حاج حسنی پارس فراور در همین لحظه در کشور کانادا و شهر ونکوور قابل استعلام شده است.

در واقع همین کشاورزان برای تولیدات آلو خشک محصول آلو تازه را تولید می کنند اگرچه که ارقامی مانند آلو قطره طلا، آلو شابلون مناسب بازار میوه و تره بار هستند چرا که خوش قالب و  سایز نسبتاً بزرکی دارند. اما آلو هایی مانند بخارا در ایران با نام آلو تجاری شناخته شده اند.

این آلوها برای تولید آلو خشک پرورش می یابند که در انواع تیزابی و آفتابی قابل تولید هستند. همچنین برای سفارشات خاصی مانند صادرات به صورت دستچین و سورت شده نیز قابل انجام است.

مرکز تولید آلو بخارا در ایران با نام تجاری پارس فراور اقدام به برند سازی قوی در حوزه میوه ها و صنایع تبدیلی کرده است. امروزه مشتریان در خرید عمده آلو بخارا همواره ابتدا از قیمت آلو بخارا این شرکت استقبال می نمایند.

خرید عمده آلو

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید آلو خورشتی

تولید و فروش آلو خشک بخارایی دستچین

آلو بخارایی از نژادهای آلویی است که در فصل تابستان میوه می دهد و قابل …

بازار آلو ایران