خانه / آلو / قیمت آلو شابلون خشک تیزابی شرابی

قیمت آلو شابلون خشک تیزابی شرابی

قیمت آلو شابلون خشک هر ساله با توجه به استقبال بازار منطقه ای شهرهای تولیدکننده ترشک و همچنین مصرف مردم تعیین می شود. آلو خشک در ایران معمولاً به روش های تیزابی و یا آفتابی به فروش می رسد. رنگ آلو شابلون خشک شرابی جذابیت ویژه ای به این محصول می دهد تا مورد توجه تولیدکنندگان انواع ترشک آلو و آلوچه باشد.

آلو شابلون که یکی از انواع واریته های آلو در ایران است، هر ساله در مقادیر قابل توجهی برای تجارت و عرضه عمده تولید می شود.

فروش آلو شابلون مرغوب

فروش آلو شابلون مرغوب به خاطر طعم های مختلف شیرین و ملس و همچنین قالب و اندازه متوسط و بزرگ آن مورد فروش تازه خوری و تولید خشکباری خوبی است.

یکی از انواع مناسب آلو خشک نیز همین واریته است اگرچه که به خاطر خوش قالب بودن این میوه معمولاً از آن در عرضه فروشگاهی میوه و تره بار نیز بسیار استفاده می شود.

البته در سالیان اخیر در شهرهای غربی ایران مانند مراغه، پیرانشهر، بانه سقز و … به تهیه آلو خشک شابلون تیزابی بسیار رو آورده اند و با توجه به استقبال بسیار خوب در مورد انواع این آلو، بسیاری از خریداران خشکبار از آن برای تأمین عمده آلو خشک خورشتی و یا ترشکی خود بهره می برند.

آلو شابلون خشک
قیمت آلو شابلون

آلو شابلون تازه رنگ قرمز کبود مایل به سیاه دارد که پس از تیزابی شدن و دودی شدن رنگ شرابی فوق العاده جذابی به خود می گیرد. قیمت آلو شابلون خشک در مقایسه با سایر آلو خشک خورشتی ها مناسبتر است.

تولید آلو خشک از انواع آلو شابلون و بخارا

هر ساله انواع بسیاری از آلو خورشتی خشک در بازار عمده خشکبار عرضه می شود که از بهترین انواع آنها:

  • آلو خورشتی نیشابور،
  • آلو جنگلی،
  • آلوچه مراغه،
  • آلو بخارایی دودی،
  • آلو حاج حسنی،
  • آلو طرقبه،
  • آلو خوانسار،
  • آلوچه طلایی و … را می توان نام برد.

اما در سالهای اخیر انواع آلو سانتارزا که با پوست و بصورت تیزابی خشک می شوند نیز در بازار خشکبار ایران برای خود جایگاهی کسب کرده است. همچنین آلو شابلون کالیفرنیا برای تهیه اسلایس آلو خشک و آلو خورشتی پوست گیری شده بسیار خوش عیار جواب داده است.

سال 99 یکی از سالهایی بود که فراوری آلو کالیفرنیا پس از پوستگیری و پوشش گوگردی بسیار جذاب و خوش طعم بود که مورد استقبال بازارهای بسیاری نیز واقع شد. قیمت آلو شابلون در این سال بسیار مناسب برای خرید و فروش در نظر گرفته شد.

قیمت آلو شابلون

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

انواع آلو خشک

صادرات آلو خشک طلایی بخارا به هند

آلو خشک بخارا به صورت کارگاهی و در شرایط کاملاً بهداشتی به شیوه های آفتابی …

بازار آلو ایران