خانه / آلو خشک / صادرات آلو خشک مرغوب ایران

صادرات آلو خشک مرغوب ایران

صادرات آلو خشک با بهترین کیفیت در ایران انجام می شود و این کار مستلزم ارتباط تجاری قوی بازرگانی با تأمین کنندگان است تا بتواند حجم های بالا صادرات را تهیه کند.

 

آلو خشک

آلو خشک در ایران بسیار فراوان تهیه می شود. در شهرستان های استان های خراسان و آذربایجان، البرز، قزوین، فارس و لرستان ارقام بسیاری از آلو پرورش می یابد و به دستان کشاورزان زحمت کش و درخواست مشتریان می تواند تبدیل به آلو خشک گردد.

بیشترین حجم تولید آلو خشک در ایران به استان خراسان و بیشترین سهم برای شهرستان نیشابور می باشد. ارقام آلو کبرایی، حسنی، بخارا، قطره طلا، طرقبه، شمس و .. از جمله ارقام مختلف آلو خشک در این شهرستان می باشد. این آلوها بسیار مناسب اقسام خورشتی می باشند.

اگرچه در شهرستان های مراغه و آذرشهر و … در استان آذربایجان غربی و شرقی نیز ارقام مرغوبی از آلو گلدن و رد به وفور تولید می شوند که از نظر فراوری با پوست خاص آن منطقه می باشد.

قیمت آلو خشک نیز تابع نوع تولید آلو خشک بدون پوست و یا با پوست می باشد. از این جهت که آلو خشک بدون پوست کسر وزن بیشتری دارد معمولاً به طور میانگین قیمت فروش آلو خشک بدون پوست بالاتر است.

صادرات آلو خشک

صادرات آلو خشک

صادرات آلو خشک در بسته بندی های شکیلی امروزه انجام می گردد. درخواست مشتریان بر نحوه پکینگ و آماده سازی محصول تأثیر گذار است.

به نوعی که برای مشتریان صادرات بسته بندی های متنوع ۵، ۱۰، ۳۰ کیلوگرمی آماده سازی می شود. همچنین سفارشاتی که به صورت مستقیم می خواهد به فروشگاه های سایر کشورها ارسال گردد و قصد تغییر بسته بندی بر آن نیست، می تواند محصولات خاک گیری شده و شستشو شود که در جذابتر دیده شدن محصولات آلو خشک با پوست بسیار تأثیرگذار است.

صادرات آلو خشک

امروزه بازرگانی ها بر اهمیت بسته بندی جذاب پی برده اند و سالهاست که خود را با خواسته مشتریان به روز کرده اند و نام های درخشانی چون پارس فراور به برندهای معتبر تولیدی در بازار میوه و فراورده تبدیل شده اند.

فروش آلو بخارا صادراتی در این سایت از شرکت پارس فراور به صورت عمده و در بسته بندی به انتخاب مشتری سورت شده و دستچین شده ارائه می شود.

شما مشتری گرامی می توانید بسته بندی با ارم و لوگو خود را به ما دهید و در بسته بندی خود مرغوب ترین آلو خشک صادراتی را تحویل گرفته و بازارهای جهانی آلو خشک را به دست بیاورید.

صادرات آلو خشک

مهندس رشیدی مدیریت بازرگانی و فروش شرکت پارس فراور: استراتژی شرکت پارس فراور ارائه کیفیتی رقابتی و متفاوت در بسته بندی در بازارهای جهانی است. آلو خشک در ایران از جمله خشکبارهای لوکس محسوب می شود. دلیل این امر قدمت تجارت داخلی این محصول می باشد. همچون پسته ایرانی ، در تجارت داخلی کیفیت محصولات بالاتر از کیفیت صادرات در برخی مقاصد و کشورها است. بعنوان مثال در کشورهای زیر آلو بخارا خورشتی با کیفیت به مراتب متوسط و پایین تری عرضه می شود:

  • پاکستان
  • بنگلادش
  • هند
  • اندونزی

دلیل این امر ارزش واحد پولی به نسبت پول ایران و دلار است. این مورد باعث شده است تا کیفیت صادرات آلو خشک در برخی کشورهای زیر به دلیل وجود ایرانیان و نژاد زرد در آن متفاوت باشد:

  • کانادا
  • استرالیا
  • امارات متحده عربی
  • قطر
  • آلمان
  • اکوادور
  • مالزی
  • روسیه

شما می توانید در انتخاب نوع آلو خشک مد نظر در این سایت به تصمیم گیری نهایی رسیده و با مشاوران فروش و بازرگانی جهت ثبت سفارش خرید آلو خشک صادراتی ارتباط مستقیم برقرار کنید.

صادرات آلو خشک

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

انواع آلو خشک

صادرات آلو خشک طلایی بخارا به هند

آلو خشک بخارا به صورت کارگاهی و در شرایط کاملاً بهداشتی به شیوه های آفتابی …

بازار آلو ایران