خانه / آلو خشک / قیمت فروش آلو خشک بخارایی خورشتی

قیمت فروش آلو خشک بخارایی خورشتی

آیا می دانید برای اطلاع از قیمت فروش آلو خشک بخارایی خورشتی باید با چه بازرگانی هایی ارتباط مستقیم برقرار کنید تا تجارتی سودمند و مستمر را داشته باشید? برای آنکه در هر بازار تجارتی بتوانید با قیمت خوبی خرید داشته باشید باید اول به خوبی ارقام محصولات و شیوه های معامله در آن بازار را به خوبی شناسایی کنید. در حوزه آلو نیز بهتر است بدانید بالغ بر دو هزار نوع واریته واریته در ایران و جهان پرورش می یابد.

انواع آلو جهت مصارف خورشتی

در ایران و جهان به خاطر طبع های متفاوتی که مردم می پسندند، ارقام مختلفی از آلو نیز به صورت خورشتی مصرف می شوند. آلو قبل از اینکه داخل خورشت سرو شود باید حتما مورد فراوری انجام گردد.

اقسام بیشتر و لوکس آلو خورشتی را پوست گیری می کنند و پس از تیزاب کردن یا آفتاب خشک کردن به بازار عرضه می کنند. مهمترین تولید کننده این ارقام آلو در ایران شهرستان نیشابور می باشد. ارقام مختلفی از آلو خورشتی با نام های آلو رسمی، حسنی، طرقبه، شمس، شوقانی، کبرایی و … تولید می شوند. البته سایر ارقام ترش آلو نیز طرفداران خودش را دارد که بیشتر با نام آلوچه آن را می شناسیم.

قیمت آلو بخارا در بازار داخل از سایر کشورها باید متفاوت باشد. بسیاری از مردم پاکستان و هندوستان بسیار علاقمند به مصرف آلو بخارا خشک ایران هستند.

شرکت پارس فراور با هدف جلب رضایت مشتری داخلی و خارجی، قیمت آلو بخارا در بازار داخل را با کم ترین نوسان اعلام می کند تا تمامی اقشار جامعه توان خرید آلو با کیفیت های متفاوت را داشته باشند.

قیمت آلو خورشتی این سایت اینترنتی توسط بازرگانی شرکت پارس فراور تولید کننده بهترین آلو خشک منطقه نیشابور و مشهد اعلام می شود.

آلو خورشتی

قیمت آلو خشک

از آنجا که قیمت در هر تجارتی تابع کشش یا اصطلاحا عرضه و تقاضای بازار می باشد، باید بدانید این موضوع در حوزه آلو خشک بخارایی نیز صادق است.
از ابتدای پاییز فراوری ارقام آلو خشک در استان های البرز، قزوین، زنجان، فارس، خراسان و آذربایجان آغاز می شود و تا پایان زمستان ادامه می یابد. البته دیده می شود که در سالهایی که تقاضای بازار پوشش عرضه آن سال را نداده است، برای سال بعد نیز استفاده می شود. این امر در شرایط نگهداری انبارهای سرد و تاریک امکان پذیر است.

اگر از قیمت فروش آلو خشک اطلاعاتی نیاز دارید، با بسترهای تجارت الکترونیک امروزه به راحتی می توانید با بازرگانی های معتبری که در این حوزه انجام وظیفه می کنند ارتباط بگیرید.

قیمت انواع آلو خشک خورشتی را در لحظه می توانید از کارشناسان فروش و بازرگانی استعلام نمایید.

قیمت آلو خشک

قیمت آلو رسمی نیشابور

شاید برای بسیاری از شما هنوز نام آلو رسمی نا آشنا باشد. آلو رسمی نیشابور نامی است که بر آلو خشک بخارا این شهر و منطقه گذاشته می شود. دلیل این امر فروش رسمی آن برای صادرات به سایر کشورهاست.

انواع آلو بخارا خورشتی پارس فراور در دو کیفیت عرضه می شوند:

  • آلو رسمی
  • آلو ممتاز

کیفیت و تفاوت آلو ممتاز در دستچین بودن همان آلو رسمی است. در واقع آلو بخارا دودی پس از تولید با نام آلو رسمی به فروش می رسد و در صورتی که مشتری آلو با کیفیت بهتری خواسته باشد، آلو رسمی سورت و دستچین می شود که با نام آلو ممتاز شناخته می شود.

قیمت آلو بخارا در مشهد و تهران چه تفاوتی دارد؟

فروش آلو خشک

برای مشتریان شهرهای بزرگی مانند تهران و مشهد سؤالاتی در مورد خرید نهایی آلو پیش می آید. بعنوان مثال اینکه قیمت آلو بخارا در مشهد و یا تهران آیا تفاوت دارند و بهتر است کدام قیمت را از کدام شهر تهیه کنیم؟

زمانی که شما یک خریدار عمده آلو خشک هستید، پیشنهاد می کنیم به صورت مستقیم آلو بخارا نیشابور را از محل کارگاه خرید کنید. سفارش خرید 300 کیلو آلو بخارا خشک و بیشتر از این مقدار برای مشتری را عمده می دانیم و به شما که با این حجم خرید دارید، پیشنهاد خرید مستقیم از نیشابور را داریم که قیمت مناسبتری برای شما باشد.

اما سفارشات کمتر از 300 کیلو در واقع قیمت آلو بخارا در مشهد و تهران آن چندان تفاوتی ندارد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

انواع آلو خشک

صادرات آلو خشک طلایی بخارا به هند

آلو خشک بخارا به صورت کارگاهی و در شرایط کاملاً بهداشتی به شیوه های آفتابی …

بازار آلو ایران