خانه / آلو خشک / نمایندگی فروش عمده آلو خشک نیشابور

نمایندگی فروش عمده آلو خشک نیشابور

آلو خشک نیشابور هر ساله برای بسیاری آشناست و مردم بسیاری نیز خواهان آن هستند. بنابراین عمده کاران خشکبار شهرهای ایران برای کسب نمایندگی فروش عمده آلو خشک نیشابور تولیدی شرکت پارس فراور اقدام می کنند.

بهترین قیمت آلو بخارا کیلویی

فروش عمده آلو خشک

شاید شما به عنوان یک کاسب به دنبال خرید آلو خشکی هستید که بتوانید با بهترین قیمت آلو بخارا کیلویی آن را به فروش برسانید. بهتر است بدانید که قیمت آلو بخارا در شهرهای مختلف متفاوت است.

قیمت آلو خشک در انواع بخارایی و آفتابی نیز قابل استعلام روزانه از کارشناسان فروش و بازرگانی شرکت پارس فراور است.

آخرین قیمت آلو بخارا در تهران

شما می توانید آخرین قیمت آلو بخارا در تهران و شهرستان خود را از ما استعلام نمایید. بسته بندی فروش عمده آلو خشک نیشابور کارتن های 5 و 10 کیلوگرم هستند.

فروش آلو خورشتی در انواع طعم ها

فروش عمده آلو خشک

در این سایت اینترنتی فروش آلو خورشتی در انواع طعم ها و رنگ ها ارائه می شود. شما می توانید در طعم های زیر انتخاب آلو خشک خورشتی داشته باشید:

  • شیرین
  • ترش
  • ملس

معمولاً فروش آلو خشک عمده در این سایت در انواع طعم ها و رنگ ها انجام می شود. برای خرید بیش از 200 کیلوگرم لطفا با کارشناسان فروش و بازرگانی ارتباط برقرار کنید. این در حالی است که قیمت آلو خشک در بازار تهران و شهرستان به صورت کف بازاری از این سایت اینترنتی بیشتر می باشد.

بزرگترین معامله فروش آلو بخارا در یزد

جالب است بدانید که در سال 1399 با وجود شیوع ویروس کرونا در ایران و دنیا بزرگترین و بیشترین حجم معامله فروش آلو بخارا در یزد انجام گرفت. تاجران خشکبار یزد با خرید عمده آلو خشک پارس فراور بهترین قیمت فروش آلو خشک یزد را به دست گرفتند.

آلو بخارا خورشتی یکی از انتخاب های آشپزان ایرانی در طباخی ها کترینگ و رستوران های غذای سنتی ایرانی است. قیمت فروش عمده آلو خشک بخارایی نیشابور را می توانید در ارتباط با کارشناسان فروش و بازرگانی کسب نمایید.

خرید اینترنتی آلو بخارا پارس فراور

فروش عمده آلو خشک

از آنجا که فروش این آلو حاشیه سود بسیار خوبی نیز برای فروشندگان آن در بردارد بازرگانی های بزرگ کشور که در این زمینه فعالیت دارند به صورت ساختار نمایندگی فروش به عرضه عمده انواع آن اقدام می کنند. آلو در شهرستان نسشابور و روستاها و شهرهای اطراف آن بسیار زیاد است به طوری که انواع زیر عرضه می شود:

  • آلو حاج حسنی،
  • آلو بخارا،
  • آلو طرقبه،
  • آلو کالیفرنیا،
  • آلو شمس
  • آلو کبرایی و …

بیشتر به صورت خشکبار در محل کارگاه های این شهرها تهیه و به صورت عمده و از طریق نمایندگی ها در سایر شهرها و کشورها عرضه می شود.

فروش عمده آلو خشک

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

انواع آلو خشک

صادرات آلو خشک طلایی بخارا به هند

آلو خشک بخارا به صورت کارگاهی و در شرایط کاملاً بهداشتی به شیوه های آفتابی …

بازار آلو ایران