خانه / آلو / قیمت انواع آلو زرد و سیاه

قیمت انواع آلو زرد و سیاه

قیمت های متفاوتی برای میوه آلو وجود دارد که در انواع زرد و سیاه به صورت تازه و خشک با یکدیگر فرق می کند. انواع آلو کابردهای مخصوص به خود را از نظر طعم و مزه و استفاده خواهند داشت.
انواع میوه های آلو شامل آلوهای زرد . انواع آلو های جنگلی سیاه و قرمز که در اقلیم های گوناگون پرورش می یابند را می توان در فصل مناسب برای مصارف گوناگون و مناسب تهیه و خریداری کرد. فروش انواع میوه باکیفیت که در شرایط گوناگون پرورش پیدا می کند شامل میوه های باکیفیت و مرغوب می شود و در حجم های مختلف می توان آلو را خریداری کرد. هریک از انواع آلو برای مصارف خاصی بهتر می باشد و تهیه فراورده هایی از آن بهتر است که هماهنگ با طعم مناسب و انتخاب نوع مناسبی از انواع آلوی زرد و سیاه صورت بگیرد. نوع مرغوب آلو باعث تهیه محصولی مناسب خواهد شد و هر اندازه که کرم خوردگی و آفت در میوه آلو دیده نشود و سالم باشد محصول حاصل از آن نیز بهتر می باشد.

قیمت آلو

قیمت آلو

میوه آلو قیمت ثابتی برای همه سال ها و یا همه فصولی که فراوان است ندارد و قیمت آن با توجه به کیفیت دارای نوسان می باشد. نوسان قیمتی آلو با توجه به کیفیت آن تغییر می کند و مطلوبیت بالا برای میوه آلو می تواند سبب بالا رفتن قیمت این میوه شود. میوه های باکیفیت از جمله میوه های باکیفیت آلوی زرد و آلوی سیاه نیز قیمتی مختص به خود دارند.

منبع: سایت آلو ایران

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید آلو شابلون

خرید آلو شابلون کالیفرنیا خشک

آیا میدانید خرید آلو شابلون کالیفرنیا خشک در چه فصل از سال و با چه …

بازار آلو ایران