خانه / دسته‌بندی نشده / فروش عمده انواع ارقام آلو

فروش عمده انواع ارقام آلو

ارقام مختلف از آلو و میوه های دیگر به صورت تازه و یا خشک به صورت عمده و جزیی با قیمت های مناسب و درخور کیفیت به فروش می رسد.
در مورد فروش انواع میوه هایی که به صورت تازه در فصلی که مناسب برای برداشت هر نوع میوه است و در فصول دیگر به صورت خشک می توان اقدام به خرید کلی و عمده و یا خرید جزیی محصول نمود. فروش هر محصولی به صورت عمده این مزیت را برای خریدار دارد که با قیمتی پایین تر از خرید جزیی محصول را دریافت می نماید. البته در مورد کیفیت نیز باید گفت که بر قیمت موثر است و کیفیت بالا در تولید محصولات غذایی هزینه بالایی را در بر دارد که همین امر سبب بالا رفتن قیمت نهایی محصول آماده خواهد شد. ارقام آلو با طعم هایی که دارند نیز در شکل های متنوعی فروخته می شوند و هر رقمی با قیمتی مخصوص به خود به فروش می رسد.

فروش عمده آلو

برای خرید عمده محصولی مانند آلو که در شکلهای خشک نیز علاوه بر انواع تازه بسیار مصرف دارد می توان گفت که این خرید باید از مکان های معتبر صورت بگیرد و هر اندازه که مکان خرید و همین طور کیفیت محصول بالاتر باشد بهتر است و تفاوت قیمتی در این زمینه در میان فروشندگان و تولیدکنندگان عمده موجود می باشد. گاهی سفارش اینترنتی و مجازی می تواند در این امر کمک کننده باشد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت رقابتی آلو سانتروزا آفتابی مراغه

قیمت رقابتی آلو سانتروزا، سیاه و دیگر نمونه های آفتابی و تیزابی مراغه، برای طیف …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران