خانه / آلو جنگلی / فروش آلو زرد و آلو جنگلی

فروش آلو زرد و آلو جنگلی

قیمت فروش انواع آلو جنگلی و زرد با طعم های مختلف و تعدد ارقام آن متفاوت می باشد و فروش انواع آن با قیمت های مناسبی در بازار عرضه می شود و خرید و فروش مجازی نیز برای آن وجود دارد.
آلو جنگلی و آلوهای زرد و هر نوعی از آلو که مورد نظر باشد و موجود باشد دارای طعم های متفاوتی هستند که با کیفیتی متفاوت نیز عرضه می گردند و می توان گونه های متعددی از آن را که در شرایط مختلفی رویش دارد تهیه کرد. قیمت مناسبی که برای تهیه آلو و انواع آن در نظر گرفته می شود بر میزان خرید و فروش آن موثر است. کیفیت میوه های مختلف آلو با ارقام متععد از آن با طعم و مزه گوناگون امکان خرید و تهیه طعم های متفاوت از آن را ایجاد کرده است که مشتری بر حسب استفاده و علاقه می تواند انواعی از آلوی جنگلی با طعم های مختلف و آلوی زرد را به مقدار مناسبی خریداری نماید و مورد مصرف قرار دهد.

فروش آلو

فروش میوه آلو مانند انواع دیگر از میوه هایی با تنوع بالا می باشد که به دلیل طعم و مزه مناسبی که دارد علاقه مندان به طعم و مزه آن زیاد می باشند و فروش بالایی که این میوه در ارقام متعدد دارد سبب شده که کاربردهای زیادی نیز داشته باشد و بتوان آلوی جنگلی را همراه با آلوی زرد برای تهیه لواشک و یا مربا و انواع فراورده های دیگر استفاده کرد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت آلو تازه جنگلی

قیمت آلو تازه جنگلی و انواع دیگر از آلو با هم متفاوت می باشد و …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران