خانه / آلو / صادرات آلو سیاه کهربا تازه سال ۹۷

صادرات آلو سیاه کهربا تازه سال ۹۷

صادرات آلو سیاه کهربا تازه که از انواع درشت قالب و قابل عرضه در بازار میوه و تره بار است، فروش بسیار هوبی در سالهای اخیر داشته است. در سال ۹۷ نیز با شروع برداشت انواع آلو تازه سیاه در فصل تابستان بسیاری از تولیدات باغات کشاورزان آلو پرور ایرانی قابلیت عرضه و فروش صادراتی را دارا هستند.

آلو خواص بسیاری در حفظ احساس خنکی درونی بدن و تقویت استحکام سیستم استخوان بندی بدن دارد. پتاسیم سرشار در انواع آلو باعث شده تا پزشکان آگاه به مصرف مداوم انواع تازه و خشکبار آلو به افراد کهنسال و زنان باردار توصیه کنند.

مانند هر حوزه میوه درختی دیگر در ایران پرورش آلو نیز به میزانی است که هر ساله بیش از نیاز مصرف تازه خوری بازاهای شهرهای مرکزی و … ایران است. از این جهت بسیاری از بازرگانی های معتبر در زمینه صادرات محصولات باغی و درختی هستند که به پرورش انواع آلو سیاه، قرمز و زرد در انواع واریته های آلو بخارا، آلو قطره طلا، آلو شابلون، آلو کالیفرنیا، آلو سانتاروزا و … مشغول هستند.

آلو صادراتی

صادرات آلو مانند بسیاری حوزه های تحاری دیگر موحب ارزآوری می شود و با شرایط تورمی کشور موجبات حفظ قدرت مالی در این حوزه را سبب می شود. از همین جهت بسیاری از انواع آلوهای تازه برداشت را می توان در بسته بندی های جذاب کارتنی با شانه میوه برای صادرات سوت کرد و در حجم عمده به سایر کشورها ارسال کرد. از آنجا ارقام آلو در مقایسه با برخی دیگر از میوه ها مانند انگور یا شاه توت قدرت ماندگاری بیشتری نیز دارد، بسیاری می توانند هر ساله با اطمینان از افت بار بسیار کم این محصول به صادرات آلو سیاه و قرمز و زرد اقدام کنند.

منبع: سایت آلو ایران

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید آلو شابلون

خرید آلو شابلون کالیفرنیا خشک

آیا میدانید خرید آلو شابلون کالیفرنیا خشک در چه فصل از سال و با چه …

بازار آلو ایران