خانه / دسته‌بندی نشده / میوه آلو و انواع خشک آن

میوه آلو و انواع خشک آن

میوه آلو در انواع مختلف تازه و خشک با ارقام مختلفی از آن که به صورت خشک به فروش می رسد موجود بوده و هر یک خواص منحصر بفردی دارند.
برای بهره بردن از خواص هر میوه ای باید آن را در فصل مناسبی که وجود دارد با مقدار مناسب خریداری و استفاده کنید. اما در برخی از فصول میوه تازه موجود نمی باشد و با پایان فصل رویش و برداشت برخی میوه ها را تنها می توان با انواع خشک از آن میوه جایگزین کرد. میوه های خشک طعم بسیار مناسبی دارند و اگر با رعایت نکات بهداشتی خشک شده باشند و تمیزی و سلامت میوه حفظ شده باشد برای سلامتی بسیار مفید می باشند. ارقام آلو را در انواع خشک و تازه آن می توان خریداری کرد. آلوهای خشک با هر نوعی که باشند برای دستگاه گوارش مفید می باشند و از این رو برای افرادی که مشکل در دستگاه گوارش و همین طور یبوست دارند مناسب است.


میوه آلو

آلو میوه ای است که اگر به طور کامل رسیده باشد طعمی شیرین و دلچسب خواهد داشت و ارقام آن را می توان با توجه به میزان شیرینی و نوع مورد نظر خریداری کرد. در تابستان تنوع در فروش این میوه بالا بوده و مدت زیادی قابل تهیه است و خیلی زود تمام نمی شود اما به هر حال هر میوه ای فصلی مناسب دارد که بهتر است همان موقع تهیه شود.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت رقابتی آلو سانتروزا آفتابی مراغه

قیمت رقابتی آلو سانتروزا، سیاه و دیگر نمونه های آفتابی و تیزابی مراغه، برای طیف …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران