خانه / آلو / قیمت انواع ارقام آلو بخارا در بازار تهران

قیمت انواع ارقام آلو بخارا در بازار تهران

اگر از خریداران ارقام مختلف آلو هستید حتماً برا یشما قیمت مهمترین عامل می باشد. آیا امروز قیمت آلو در بازار افزایش داشته است؟ قیمت عمده و تناژ چقدر است؟ اینها سؤالات متعدد خریداران آلو در ایران است. قیمت آلو بخارا در بازار تهران و سایر شهرستان ها از طریق شرکت پارس فراور قابل انجام است.

قیمت آلو خورشتی در تهران به صورت عمده

استعلام قیمت آلو خورشتی در تهران به صورت عمده و خرده فروشی متفاوت است. شهرهای بزرگ تهران، مشهد و … به دلیل داشتن جمعیت بالا از استقبال مشتریان بیشتری نیز برخوردار هستند.

برای آنکه بهتر بدانید انواع آلو خورشتی زیر مشهورترین هستند:

  • آلو بخارا رسمی
  • آلو بخارا ممتاز
  • آلو بخارا آفتابی
  • آلو حاج حسنی
  • آلو کبرایی
  • آلو شمس
  • آلو طرقبه
  • آلو شوقانی
  • آلو کالیفرنیا
  • آلو استنلی
  • آلو برقانی
  • آلو جنگلی
  • آلو خوانسار
  • آلو سانتریزه
  • آلو شابلون

قیمت آلو بخارا در بازار

خرید آلو خورشتی دودی و آفتابی که در هر سال از انواع آلو بخارا تولید می شوند بر اساس نوع واریته و ویژگی محصول با قیمت های متنوعی انجام می شود.

اکثریت مشتریان انواع آلو زرد رنگ دودی را بیشتر می پسندند. آلو که پوست گیری می شود و به صورت مجاورت در برابر سوزاندن اکسید گوگرد پوشش طلایی رنگ بهتری می گیرد.

پوشش دهی سولفید برای آلو زمان ماندگاری آن را بیشتر می کند و این از نظر بهداشتی نیز با دز استاندارد در تیم تولیدی پارس فراور رعایت می شود.

قیمت آلو سیاه خورشتی برای سفارشات عمده بسیار مناسب در نظر گرفته می شود. این آلو با نام آلو برقانی و یا آلو جنگلی نیز شناخته شده است.

استعلام آسان قیمت روز آلو خشک خورشتی

قیمت آلو بخارا در بازار

آلو بخارا محصول بسیار پر کاربردی برای تولیدی و فروش خشکبار در ایران است. از قدمی الایام انواع آلو خشک بخارایی شهرت بسیاری داشته است.

خرید آلو بخارا عمده خورشتی که به صورت پوست گیری شده و رنگ طلایی با نام آلو دودی شناخته می شود بسیار پر رونق است. البته در هنگام خرید به دلیل قیمت پایین برخی سودجویان که انواع آلو ارزان قیمتی مثل آلو قطره طلا را در تولید آلو استفاده می کنند، باید دقت داشت. هر ارزانی بی دلیل نیست!

خرید آلو بخارا عمده برای نمایندگان پخش خشکبار و مواد غذایی تمام شهرهای ایران پیشنهاد می شود. قیمت آلو خشک در همکاری مناسب دیده می شود و این عاملی است که نماینده پخش آلو خشک، سود خود را از سود مشترک با شرکت پارس فراور بدست آورد. قیمت آلو بخارا آفتابی و دودی شرکت پارس فراور با نظر جمعی هیأت مدیره به صورت نهایی اعلام می شود.

قیمت آلو بخارا تازه به راستی مهم ترین عامل در تعیین قیمت نهایی آلو خشک خورشتی است.

برخی انواع آلو بخارا که شما با این نام می شناسید، برای تولید آلو خشک خورشتی مناسب نیستند چون عیار تبدیل پایینی دارند. این مورد زمانی که شما برای خرید اینترنتی آلو بخارا اقدام می کنید بیشتر دل مشتری را خالی می کند، از این بابت است که شرکت پارس فراور در عرصه فروش اینترنتی آلو خشک نیز وارد شده است. داشتن یک ساختار تجاری قوی و نیروهای کارآزموده و با تجربه تولیدی کیفیت آلو خشک خورشتی ما را برای مشتریان تضمین کرده است.

قیمت آلو بخارا خشک بسته بندی کارتنی

قیمت آلو بخارا در بازار

قیمت آلو بخارا در بازار به صورت بسته بندی و فله متفاوت اعلام می شود. کسانی که در بازار میوه و تره بار چه آلو را برای تازه خوری و چه تهیه فراورده خریداری می کنند به خوبی با نوع آلو بخارا آشنایی دارند. این آلو بیشترین تقاضا را در بازار تهیه فراورده دارد و کمتر به مصرف تازه خوری میرسد چرا که بنوعی سرمایه به آن نگاه می شود.

این آلو هرساله چون سایر آلوهای ایران قابلیت عرضه عمده نیز دارد. فقط حتماً باید در فصل بارور شدن درختان و لقاح که شکوفه ها تازه سرگل می زنند اقدام به پیش خرید کرد. چرا که این ارقام بیشترین خواهان را در بازار خشکبار دارد.

کسانی نیز که از تهیه فراورده به دلایل کم تجربگی و بی اطلاعی عاجز هستند می توانند به فصل تهیه خشکبار که معمولاً اواخر تابستان و اوایل پاییز می باشد با ما ارتباط بگیرند و بهترین ارقام آلو بخارا را در شهر خود دریافت کنند.

قیمت آلو بخارا در بازار

استعلام روزانه قیمت الو بخارای نیشابور

جهت استعلام آسوده و در لحظه می توانید قیمت الو بخارای نیشابور و سایر شهرها را از مدیریت بازرگانی شرکت به صورت لحظه ای جهت انجام معاملات خرید و فروش عمده آلو خشک انجام دهید.

قیمت آلو بخارا در انواع دودی و آفتابی هر ساله تحت تأثیر صادرات آلو خشک متفاوت است. صادرکنندگان گرامی هر ساله می توانند انواع آلو خشک صادراتی را با قیمت رقابتی و دست اول از شرکت پارس فراور تهیه کنند.

خرید آلو بخارا عمده به صورت بسته بندی کارتنی انجام می شود. در صادرات آلو خشک از بسته بندی کارتنی  کیلوگرمی استفاده می کنیم و در فروش آلو خشک برای بازار داخل از بسته بندی های 25، 20، 10 کیلوگرمی استفاده می شود.

معمولاً قیمت آلو بخارا آفتابی نیز معمولاً در هر کیلوگرم هزار تومان بالاتر است. شما خریدار گرامی با مطالعه مطالب سایت می توانید انواع آلو خشک مد نظر خود را انتخاب کنید و به مدیریت فروش اطلاع دهید. پس از بررسی و ارسال پیش فاکتور شرکت متعهد است بسته به میزان سفارش شما در مدت زمان اعلام شده توسط مدیریت فروش شرکت پارس فراور بارگیری و ارسال آلو خشک را انجام دهد.

قیمت آلو بخارا در تهران

قیمت انواع آلو بخارا خورشتی نیشابور که در کارگاه شرکت تولید فراوری و بسته بندی می شود، برای مشتریان اعلام می شود. قیمت آلو بخارا در بازار نیز با توجه به استقبال مشتریان از آلو بخارایی تولید آن سال و همچنین مقدار صادرات آن سال تعیین می شود.

در این سایت امکان خرید اینترنتی آلو بخارا در حجم های عمده نیز میسر شده است. با این حال پیشنهاد ما به شما ارتباط تلفنی با مدیریت و درخواست صدور پیش فاکتور رسمی است تا مطابق با آن سپس پرداخت شفاف و ارسال با برنامه ریزی از کارگاه تولیدی انجام شود.

قیمت آلو خشک سال 98 در مقایسه با سال های قبل کاهش داشته است و عمده ترین دلیل آن توقف صادرات آلو خشک است. حجم بسیار زیادی از انواع آلو خشک برای انجام معاملات خرید و فروش آلو خشک در سال 98 موجود است و برای کسانی که باهوش باشند با کاهش قیمت ها بهترین فرصت خرید آلو خشک است.

قیمت آلو بخارا در بازار

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید آلو خرو

خرید عمده آلو خورشتی شهر خرو علیا

آلو خورشتی از جمله مشهورترین محصولات میوه شهر خرو علیا می باشد. این آلو هر …

بازار آلو ایران