خانه / آلو / پخش عمده آلو خورشتی

پخش عمده آلو خورشتی

پخش عمده برای انواع میوه ها از جمله میوه خوش طعمی مانند آلو در حجم و قیمتی مناسب وجود دارد و عرضه آن به شکل ویژه ای صورت می گیرد. از آنجا که آلو تازه نیز به صورت نمایندگی پخش در میادین میوه و تره بار ایران قابل انجام است، می توان پخش عمده آلو خورشتی را نیز پس از فراوری در حجم تناژ انجام داد.

آلو و انواع مختلف برای تازه خوری و یا استفاده در انواع غذا مانند انواع آلوچه و ارقام دیگر مرسوم بوده و می توان انواع خوشمزه ای از این میوه را در قیمت و کیفیت خوبی خریداری کرد و استفاده از آن سبب طعم دهی مناسب برای غذا می شود و پخش عمده آن با مقدار زیاد سبب ارائه این محصول با قیمتی مناسب برای مشتری می گردد.

آلو خورشتی

آلو خورشتی

از آنجا که ایران کشور بزرگی است همواره غذاهای سنتی ایرانی نیز شهره سایر کشورها نیز بوده است. امروزه نیز با رشد جمعیت در ایران و همچنین ایرانی های سایر کشورها، یکی از کسب و کارهای پر سود می تواند کسب نمایندگی پخش عمده آلو خورشتی در شهرهای ایران و یا سایر کشورها نظیر پاکستان، هندوستان، عراق، روسیه و … باشد. رستوران ها، هتلها، کسبه بازار آجیل و خشکبار و مغازه های فروش داروهای گیاهی، پیمانکاران پخت و پز در مراسم های خاص و مناسبتها از جمله مشتریان عمده برای خرید انواع آلو خورشتی هستند.

آلو بخارا یکی از پر فروش ترین انواع آلو خشک خورشتی است که هر ساله در استان خراسان بیشترین تولید را داراست. انواع آلو تازه قطره طلا، آلو شابلون، آلو بخارا، آلو کبرایی، آلو حاج حسنی و … از انواع مختلفی هستند که برای تولید آلو خورشتی از آنها استفاده می شود. داشتن طعم شیرین انواع آلو خراسانی از ویژگی های مهمی است که هر ساله موجب تأمین عمده از شهرستان های نیشابور، مشهد، بیرجند و بجنورد می گردد.

منبع: سایت آلو ایران

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش عمده آلو خورشتی

فروش عمده بهترین آلو خشک بخارایی خورشتی

آلو خشک بخارایی خورشتی به جرأت بهترین نوع خشکبار آلو است که برای فروش عمده …

بازار آلو ایران