خانه / آلو بخارا / قیمت روز آلو بخارا صنعتی

قیمت روز آلو بخارا صنعتی

قیمت روز آلو بخارا صنعتی تازه و آفتابی به صورت عمده در بازار تهران توسط مراکز خرید و فروش ارائه می گردد. اگر خواهان بهترین آلو بخارا مشهد هستید، این مقاله را از دست ندهید.

آلو یکی از میوه هایی است که در ایران در استان های مختلفی کشت می شود، البته با شکل و گونه های مختلف.که از دلایل آن می توان به پیوند نژاد های مختلف آلو به یکدیگر اشاره کرد.
بعد از فصل برداشت این میوه، برای تولید فرآورده های مختلف، به کارخانه جات انتقال می یابد. البته مقداری از آلو بخارا، علاوه بر اینکه به صورت صنعتی در بازار ارائه می شود، به صورت سنتی نیز در حجم های پایین در بازار عرضه می گردد.
آلو بخارا صنعتی را در این مقاله بشناسید.

آلو بخارا صنعتی

آشنایی با آلو بخارا

آلو بخارا از انواع خشکبار های موجود در بازار است، که بیشتر خانم های باسلیقه از این نوع خشکبار در تهیه خورشت آلو از آن استفاده می کنند.
این نوع آلو به دلیل داشتن طعم ترش و فوق العاده ای که دارد به انتخاب اول مصرف کنندگان آلو تبدیل شده است.
آلو بخارا علاوه بر اینکه به عنوان یک خوراکی کاملی شناخته شده است، دارای فواید و خواص بالایی بوده و در تولید فراورده های بسیاری همچون ترشک و لواشک بسیار مصرف می شود.

آلو بخارا صنعتی

آلو بخارا صنعتی چیست؟

آلو بخارا علاوه بر اینکه به صورت سنتی تولید می گردد، به صورت صنعتی نیز در بازار عرضه می شود.همانطور که می دانید آلو بخارا به صورت خشک و بسته بندی شده به بازار عرضه می شود، و برای اینکه بتوان نیاز بازار های داخلی و خارجی را به خوبی تامین کرد، باید آلو بخارا به صورت صنعتی خشک شده و بسته بندی گردد.
در روش سنتی به زمان و نیروی انسانی بیشتری نیاز است. اما با روش های صنعتی می توان آلو بخارا درجه یک را به دست مصرف کننده ها در سراسر کشور رساند.

آلو بخارا صنعتی

شهر تولید کننده بهترین آلو بخارا

شهر خرو در ایران به نام پایتخت آلو ایران شناخته شده است. این شهر در نیشابور واقع شده و با توجه به اینکه بهترین آلو بخارا را تولید می کند و در زمینه تولید آلو شهرت جهانی دارد، این نوع آلو در ایران و بسیاری از کشور ها، طرفدار بسیاری دارد.
اغلب شهر خرو را به نام شهر بام های طلایی می شناسند.این شهر سالانه بهترین آلو بخارای بازار ایران را تولید کرده و به صورت تازه، خشک و دودی در بازار عرضه می کند.چنانچه خواهان بهترین آلو بخارا نیشابور هستید، این سایت را دنبال کنید.

قیمت عمده آلو بخارا صنعتی

آلو بخارا صنعتی

خریدارانی که در زمینه آلو بخارا صنعتی تجارت می کنند و همیشه خریدار عمده این محصول هستند، به خوبی می دانند که قیمت آلو بخارا در بازار به عوامل بسیاری بستگی دارد.
از جمله می توان به تازه بودن محصول، زمان برداشت، کیفیت آلو، نحوه بسته بندی و… اشاره کرد.جهت دریافت قیمت دقیق آلو بخارا صنعتی، با کارشناس فروش سایت ارتباط بگیرید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید آلو خشک

خرید عمده آلو بخارا خشک نیشابور

خرید عمده آلو بخارا خشک نیشابور در بازرگانی های معتبر ایران که به صورت مستقیم …

بازار آلو ایران