خانه / آلو / قیمت خرید و فروش آلو خشک قرمز

قیمت خرید و فروش آلو خشک قرمز

قیمت خرید و فروش آلو خشک در فصول مختلف متفاوت است علی رغم اینکه دلایل دیگری چون میزان برداشت آلو قرمز آن سال، عیار میوه برداشت شده جهت تبدیل به آلو خشک و … باعث تعیین قیمت یک فراورده خشکباری است.

خرید آلو خشک قرمز خورشتی ملس

خرید و فروش آلو خشک

آلو قرمز از انواع آلویی است که در دنیا با نژادهای مختلفی پرورش می یابد و فروش بسیار خوبی دارد. از آلو خشک قرمز برای تهیه انواع ترشک بسیار استفاده می شود که بسیار مورد پسند خریداران و همچنین سودآور می باشد. خرید آلو خشک قرمز خورشتی که معمولاً طعم ملس دارد برای بسیاری از خریداران گزینه جذابی در کنار سایر خشکبارها برای فروش است.

از آلوهایی مانند سانتارزا (سانتریزه) برای تهیه ارقام آلو خشک قرمز بسیار استفاده می شود. آلویی است که طعم ترش و شیرین دارد و اگر با پوست خشک شود جهت فروش به تولیدی های کارگاهی ترشک سازی شهرهای دیگر نیز قابل معامله است.

قیمت آلو سیاه خشک عمده

خرید و فروش آلو خشک

خرید آنلاین آلو خشک این روزها دیگر چیز عجیبی نیست. شاید برای شما که هنوز اعتماد نکرده اید، تنها عقب ماندن از این غافله باشد. قیمت آلو سیاه خشک ایرانی با قیمت های مختلف و تنوع مناسبی از انواع آلو وجود دارد. انواع آلو خشک باکیفیت در طعم های مناسبی یافت می شود که پیش از خرید پیشنهاد می کنیم مطالب موجود در سایت را به خوبی مورد مطالعه قرار دهید.

قیمت آلو خشک در بازار تهران

خرید و فروش آلو خشک

آیا به نظر شما قیمت روز آلو بخارا در بازار تهران و بازار استان های دیگر تفاوت هایی دارد؟ چگونه میتوان قیمت آلو خشک در بازار استانهای دیگر را نیز به قیمت بازار تهران و حتی کمتر از آن یافت؟

ما در پارس فراور با نامی که به آن رسیده ایم انواع آلو خشک تولیدی در ایران را عرضه می کنیم. خرید و فروش آلو خشک برای مناطق تولید کننده آن مانند نیشابور و مراغه سودآوری بسیار خوبی داشته است.

قیمت آلو بخارا آفتابی ارگانیک

خرید و فروش آلو خشک

قیمت هر کیلو آلو بخارا آفتابی درجه یک در شهرهای مختلف ایران نسبت به سایر آلوهای دیگر بالاتر است، اما این دلیلی بر این نیست که خرید آن از حجم کمی برخوردار باشد. وجود قیمت های مختلف با توجه به کیفیت و رنگ و طعم های مختلف برای سایر انواع آلو آفتابی ارگانیک و آلو دودی طلایی دست مشتریان را برای خرید بهتر و بیشتر باز گذاشته است.

برخی انواع آلو خشک آفتابی پر فروش را بیشتر بشناسید:

  • آلو بخارا آفتابی
  • آلو شمس آفتابی
  • آلو طرقبه سبز آفتابی
  • آلو کالیفرنیا آفتابی
  • آلو حاچ حسنی آفتابی
  • آلو جنگلی آفتابی

خرید و فروش آلو خشک

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

انواع آلو خشک

صادرات آلو خشک طلایی بخارا به هند

آلو خشک بخارا به صورت کارگاهی و در شرایط کاملاً بهداشتی به شیوه های آفتابی …

بازار آلو ایران