خانه / آلو / سایت اینترنتی خرید آلو بخارا عمده بازار

سایت اینترنتی خرید آلو بخارا عمده بازار

خرید آلو بخارا یکی از انواع عنوان های جذاب برای خریداران و تولیدکنندگان فراورده های آلو خشک و همچنین صادرکنندگان عمده بازار است که امروزه از طریق سایت اینترنتی نیز مهیا شده است تا خریداران عمده به راحتی در فضای مجازی نیز بتوانند کسب و کار خود را تأمین کنند. یکی از جذابیت های نام آلو بخارا در خشکبار است که طعم بسیار لذیذی به غذاهای سنتی و خورشتی ایرانی مانند فسنجان، مرغ و … می دهد.

آلو بخارا

آلو بخارا از انواع واریته های آلو است که در دنیا بیشتر از آن برای تهیه انواعی از خشکبار آلو بخارا اقدام می کنند. در بسیاری از حوزه های عمده بازار های مراکز استان ها که خرید آلو بخارا را در برنامه تدارکات خود دارند، ارائه محصولات از طریق سایت اینترنتی یکی از مزایای دنیای امروز است تا از هر کجای ایران بتوانید با تجارت این حوزه کار کنید. آلو بخارا را پس از پوست گیری به دو شکل آلو خشک آفتابی و یا آلو خشک دودی و آلو خشک تیزابی و یا دستگاهی خشکبار می کنند که البته درصد رطوبت های متفاوتی دارند. از انواع آلو بخارا دودی استقبال بیشتری می شوند چرا که ماندگاری بیشتری نیز دارند.

خرید آلو بخارا

خرید آلو بخارا

برای خرید آلو بخارا بسیاری از خریداران علاقمند به خرید حضوری از انبارهای شهرستان ما بودند و این امر امروزه محقق شده است و با حضور مستقیم در انبارهای شهرهای مختلف مشتری عزیز می تواند به صورت نقدی اقدام به خرید و تحویل درب کارگاه داشته باشد. آلو بخارا نیشابور و همچنین آلو خرو در منطقه خراسان رضوی عمده بنگاه های اقتصادی در حوزه آلو خورشتی پوست گیری شده ایران هستند. همچنین است آلو بخارا در سایر شهرستان ها مانند کرج، هشتگرد، ساوجبلاغ، مرند، مراغه و … پرورش می یابند و برای تهیه فراورده های آلویی مانند آلو خورشتی و اسلایس آلو خشک و ترشک و لواشک مورد استفاده قرار می گیرند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید آلو خرو

خرید عمده آلو خورشتی شهر خرو علیا

آلو خورشتی از جمله مشهورترین محصولات میوه شهر خرو علیا می باشد. این آلو هر …

بازار آلو ایران