خانه / آلو سیاه / خواص آلو سیاه تازه

خواص آلو سیاه تازه

آلو سیاه از جمله انواعی از آلو می باشد که در نقاط خاصی از کشور با شرایط آب و هوایی خاصی رویش دارد و می توان آن را به صورت تازه و خشک مصرف کرد.
ارقام مختلفی از آلو وجود دارد که آلوهای سیاه نیز جز آنها می باشد و آلوی زرد و آلوی وحشی نیز از ارقام مختلف آلو با خواص مفید می باشد. آلوی سیاه برای رویش نیاز به شرتیط آب و هوایی مخصوص خود دارد و این رقم از آلو خواص خود را مانند انواع دیگر آلو دارد. ویتامین ث در آلو سیاه مانند آلو زرد موجود می باشد و آنتی اکسیدان ها نیز در آلوی سیاه مانند ارقام دیگر آلو موجود است . سبب طراوت دهی به پوست می شود. آلو سیاه را مانند آلوی زرد و ارقام دیگر از میوه ها می توان به روش صنعتی یا به صورت طبیعی در زیر آفتاب خشک کرد و از خشک آن برای تهیه غذا و یا در خورشت استفاده کرد و به عنوان خشکبار نیز کاربرد دارد.

خرید آلو سیاه

آلو سیاه را به صورت تازه در فصل تابستان و به صورت خشک در همه فصول می توان یافت و خرید و فروش آلو سیاه مانند ارقام دیگر به صورت سفارش مجازی و یا حضوری امکان پذیر می باشد. ارقام آلو همه دارای فواید زیادی برای بدن و سلامتی بدن می باشند و بهتر است که به عنوان یکی از منایع غذایی مفید جز برنامه غذایی روزانه قرار بگیرند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

انواع آلو سیاه

انواع آلو سیاه آفتابی

انواع آلو سیاه و زرد در اقسام آفتابی و یا تیزابی خشک می شوند و …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران