خانه / آلو خراسانی / خرید عمده آلو خراسانی به قیمت بازار

خرید عمده آلو خراسانی به قیمت بازار

خرید عمده آلو خراسانی هر ساله بیش از نیمی از حجم آلو ایران را پاسخگوست. خرید این آلو از آنجا که حجم عمده ای دارد نیز به صورت عمده به قیمت روز بازار انجام می گیرد.

آلو خراسانی

خرید عمده آلو خراسانی یکی از میوه های پر خاصیت فصل تابستان است که از ابتدای فصل بهار انواع آلو سبز (گوجه سبز) به برداشت می رسد. اما عمده نامی که بر آلو سبز گذاشته می شود، آلوچه است و به صورت تازه خوری نوبرانه فصل آن مصرف می شود و حجم کمتری از آن نیز برای تهیه خشکبار استفاده می شود.

این آلوچه در استان خراسان نیز یافت می شود. اما از آلوچه که بگذریم به انواع آلو خورشتی باید اشاره کنیم که بیشتر به نام آلو خراسانی می شناسند، مانند انواع آلو بخارا، آلو حسنی، آلو شوقانی، آلو کبرایی، آلو طرقبه، آلو شمس و …

خرید عمده آلو

منطقه خراسان از آب و هوای خوب دامنه قله بینالود و حاصلخیزی خاک دشتهای مشهد و نیشابور بهره می برد. بازار آلو نیز آلو خراسان را به خاطر طعم و کیفیت آن می شناسد و به قیمت خوبی هر ساله در حجم عمده معاملات انجام می شود.

همچنین فروش آلو خشک عمده در تهران با قیمت تولیدی در کارگاه های پارس فراور امکان پذیر شده است.

شما می توانید با ارتباط تلفنی با کارشناسان بازرگانی اقدام به ثبت سفارش کنید.

خرید عمده آلو

یکی از راهکارهای بسیار خوب برای برای خرید بهتر آلو در ایران از طریق سایت های اینترنتی این است که با بازرگانی هایی که به صورت عمده توان تأمین تناژ بالایی از آلو را در دست دارند، به صورت مستمر در ارتباط باشید تا از شرایط ویژه فروش و همچنین آفرهای فصلی آنها استفاده کنید.

قیمت آلو بخارا در بازار خود را چطور استعلام کنیم؟!

برای بسیاری از مشتریان استعلام قیمت آلو بخارا در بازار شهر آنها از دغدغه های همیشگی است. این در حالی است که قیمت آلو خشک در سراسر ایران یکسان نیست.

در حال حاضر سایت های اینترنتی خرده فروشی هستند که قیمت آلو بخارا و سایر خشکبار را تا بیش از حتی 3 برابر عمده فروشی به فروش می رسانند.

اما هدف ما در سایت آلو خشک چیست؟

ما در سایت اینترنتی آلو خشک ایران هستیم و مخاطبان ما صاحبان مشاغل خشکبار کاری، مغازه داران خشکبار، پخش های خشکبار، بازرگانی های صادرکننده محصولات در تهران و شهرستان هستند. با این استراتژی ما بخوبی می دانیم که قیمت رقابتی برای فروش آلو خشک مد نظر شما مشتری گرامی است.

پس با گسترش تولید توانستیم قیمت های فروش آلو خشک را بشکنیم. خرید عمده آلو در این سایت در تمامی انواع درخواستی مشترین به صورت خرید غیر حضوری و حضوری از طریق نمایندگی قابل انجام است.

قیمت آلو بخارا کیلویی چنده؟!

قیمت آلو بخارا کیلویی در شعب و نمایندگی های فروش شهرستان ها از طریق نمایندگی های فروش آن شهر قابل انجام است. در غیر این صورت مشتریان می توانند در صورتی که حجم خریدی بیش از مقدار توان تأمین در شهرستان داشته باشند با ما به صورت مستقیم وارد مذاکره شوند.

در صورتی که برای صادرات سفارش خرید دارید، می توانید قیمت آلو بخارا را به صورت تناژی و با انجام خدمات پلمپ گمرکی در مرز از ما بپرسید.

خرید عمده آلو

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید آلو بخارا

خرید عمده آلو بخارا خورشتی آفتابی خراسانی

آیا به دنبال خرید عمده آلو بخارا در شهر خود هستید؟ در بازار میوه و …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران