خانه / آلو تیزابی / خرید اینترنتی آلو خشک تیزابی

خرید اینترنتی آلو خشک تیزابی

خرید اینترنتی آلو خشک برای انواعی از آلو های خوشمزه از نوع تیزابی با ارقام مناسب و گوناگون وجود دارد که این نوع خرید برای همه مشتریان میسر می باشد. در این سایت اینترنتی پیش از خرید انواع آلو خشک معرفی می شود.

قیمت آلو خورشتی یکی از معیارهای عمده کاران در حوزه خشکبار است. شرکت پارس فراور تأمین کننده دست اول انواع آلو خشک تولیدی کارگاه خود در شهرستان های قطب این محصول می باشد.

خرید آلو بخارا خورشتی

خرید اینترنتی آلو خشک

مشتریان برای خرید آلو خشک دسته بندی انواع آلو خشک را باید بشناسند. اگر دارای یک کسب و کار خانگی هم هستید این بهتر است که در ابتدا بهترین انواع آلو خشک را بشناسید. خرید آلو بخارا خورشتی به عنوان پر فروش ترین انواع آلو خشک در بازار خشکبار شناخته می شود.

اما بهتر است برخی نام مشهور آلو خشک های تولیدی پارس فراور با بهتر بشناسید:

  • آلو شابلون
  • آلو سانتریزه
  • آلو کالیفرنیا
  • آلو طرقبه
  • آلو شوقان
  • آلو رسمی
  • آلو ممتاز
  • آلو برقانی طلایی
  • آلو برقانی سیاه
  • آلو نمکی خوانسار
  • آلو طلایی

آلو بخارا خورشتی نوعی آلو خشک تولیدی کارگاه نیشابور شرکت پارس فراور است که در انواع آلو رسمی و ممتاز دسته بندی می شوند.

قیمت آلو بخارای خورشتی آفتابیخرید اینترنتی آلو خشک

بهترین قیمت آلو بخارای خورشتی آفتابی در ایران را شرکت پارس فراور با خرید مستقیم از کشاورزان و بسته بندی مناسب آن ارائه می کند.

آلو بخارا آفتابی به دلیل نداشتن گوگرد نگهداری در مدت زمان کمتری دارد. برای هر بار خرید نهایتاً یکساله باید آلو آفتابی فروش و مصرف شود. لازم به ذکر است که به مرور زمان که درب کارتن های آلو خشک آفتابی باز باشد درصدی کسر بار اتفاق می افتد.

خرید آلو شابلون خشک قرمز

برای خرید آلو شابلون خشک قرمز که با نام آلو جنگلی نیز شناخته می شود می توانید در بسته بندی کارتن 5 کیلوگرمی اقدام نمایید. خرید آلو خشک قرمز نیز در حجم بالایی انجام می شود. کیفیت طعم ترش و شیرین و همچنین رنگ جذاب آن برای تولید ترشک و همچنین ترشی و … مناسب است.

قیمت آلو زرد خشک برقانی

خرید اینترنتی آلو خشک

آلو زرد برقانی نامی است که بر آلو خشک طلایی تولیدی کارگاه تبریز شرکت پارس فراور نهاده ایم. این آلو خشک با پوست خشک شده و برای عرضه عمده در بازار داخل و صادرات به روسیه در نظر گرفته می شود. خرید اینترنتی آلو خشک زرد برقانی نیز از طریق شرکت پارس فراور انجام می شود.

قیمت آلو زرد خشک برقانی با توجه به نوع سورتینگ آن نیز متفاوت است. حاشیه قیمت آلو زرد برقانی در سال 99 از 15 الی 19 هزار تومان با توجه به اندازه سورتینگ اعلام می شود.

قیمت آلو برقانی سیاه جنگلی

در کنار آلو برقانی زرد ما از آلو برقانی سیاه نیز نام می بریم. قیمت آلو برقانی سیاه در همان رنج آلو برقانی زرد است. طعم آلو برقانی سیاه شیرین است و به آلو جنگلی نیز شهرت دارد.

در صورتی که خرید اینترنتی آلو خشک شما در حجم عمده تناژ باشد ارسال به صورت رایگان انجام خواهد شد.

امکان خرید اینترنتی برای انواعی از آلو خشک تهیه شده به شکل های مختلف وجود دارد که می توان آلو خشک های تیزابی را به صورت متنوع و باکیفیت تهیه و عرضه نمود. انواعی از آلو خشک های تیزابی در خرید اینترنتی به صورت مطلوب و با قیمت خوب ارائه می شوند که تنوع مناسب از هر نظر دارند.

 

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09126633634
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

انواع آلو خشک

صادرات آلو خشک طلایی بخارا به هند

آلو خشک بخارا به صورت کارگاهی و در شرایط کاملاً بهداشتی به شیوه های آفتابی …

بازار آلو ایران